Yunanistan gezisi 1.bölüm

Hafta sonu eşimle birlikte Yunanistan'a gittik. Selanik'te Atatürk'ün doğduğu ev tadilatta olduğundan dışarıdan gördük. Selanik'te sahil boyunca gezindik, kafesinde oturduk, kahve içtik, gece tavernaya gitmek için otelimizde dinlendik.  Tavernada müthiş eğlendik, tabak kırmadan sirtaki yaptık. Pazar günü Kavala'da gezdik, gördük, kurabiyesini yedik. Sonra İskeçe karnavalı'na katılmak üzere İskeçe'ye yol aldık. Karnaval Rio karnavalı gibiydi. Bütün bu anlattıklarımı fotoğrafladım, bölüm bölüm anlatacağım.
 Yunanistan gezisini ilk önce yemek bölümü ile başlatıyorum:

Yunanistan tatları bizim damak zevkimizle aynı olduğundan diğer Avrupa ülkelerindeki gibi hiç aç kalmadımMezeleri kesinlikle harikaydı, Uzo yağ gibi aktı gitti:=)
 Balıklar çıtır, sote tavuk harika...
 Kalamar...
 Roka Salatası
 Eritme peynir müthişti. Güvecin dibinde beyaz peynir, domates, yeşil biber, üzerinde kaşar koyulup, karabiber serpilmişti.
Bizim Türk kahvesi, onlara göre Yunan Kahvesi...

10 yorum

1. ik kültür nasılda benziyor, umarım bizim kadar misafirperverlerdir :))
    Önce yemeklerden başlaman iyi olmuş :)

sevgiler

YanıtlaSil
  2. kesinlikle iki kültür çok benziyor ve inanmayacaksın belki ama misafirperverler, ben de şaşırdım. hem Fransızlar gibi dil konusunda katı değiller,Türkçe konuşuyorlar.

3. yunan halkını severim oldum olası zaten.iyi bir gezi olmuş..eğlenmene sevindim..darısı başıma..

4. ben de çok istiyorum yunanistan'a gitmek, dedem selanik doğumlu. özellikle taverna müziklerine bayılırım. darısı başıma :)

YanıtlaSil
  5. Görünce benimde gideyim geldi herşey mükemmel :)

6. En guzeli oralarda ac kalmamak ben sadece mcdonalds da tavuk menu ya da makarnaya kaliyorum....

7. Sevda ünlü:Gerçekten güzel bir gezi oldu, inşallah sen de gidersin arkadaşım...
    Moda:Ayy benim dedemde Drama doğumlu,o yüzden mi o kadar sevdim oraları acaba?inşallah sen de gidersin canım...
    Nuryyl:İnanın gitmesi hiç zor değil, grupanyalarda tatil fırsatlarında var, hem de ekonomik...
    Atahan İle Hayat Demet Özgöl:Yok canım hiç aç kalmadım inan, ilk defa yurt dışına gidip aç kalmadan döndüm ....

YanıtlaSil
  8. Gittiğin yerlere ben gitmedim ama belgeselde Atatürkün doğduğu evi görünce ve bu aralar bol bol onunla ilgili ders çalışınca gidelim diye konuştuk. Bu nedenle anlatacakların bizim için referans olacak.
    Afiyet olsunnn.. Uzo bu gider. Acayip akar :) Nefret ettiğim şeydi. Sevdirdi bana kendisini... Kalamar balık süper duruyor. Karnaval süper. Çok merak ettim. Hep Rio karnavalına gidip orada hint okyanusunda tatil yapmadan ölmeyeceğim derdim. O olurmu bilmem bari bununla yetinirim. Ezik miyim yoksa ben :):)

9. suhuba:Yok canım ne eziği sen ezik olabilirmisin? Aslında yapılmayacak, gidilmeyecek ,ulaşılmayacak şey değil artık yurtdışı geziler, yeter ki çok iste, gönülden iste olmayacak şey yok.

YanıtlaSil
  10. ama bu yapılır mı gidemiyoruz ve özeniyoruz :) teşekkürler gidemeyenler için güzel ve leziz bir tanıtım olmuş teşekkürler:)

Yorumlarınız için teşekkür ederim.