Hafta sonu Ankara'daydık

Haftasonu dost ziyareti için Ankara'ya gittik. Üniversiteden arkadaşım, dostum Bernacığımı ve sevgili eşi Coşkun'u ziyaret ettik. Cuma akşamı mesai sonrası yola yağmur bulutu tepemizde yola düştük.
Kızılcahamam civarlarında kar fırtınasına kapıldık. Neyse ki sağ salim vardık dost evine. Sevgili arkadaşlarımızı açlıktan kulakları düşmüş bir şekilde bulduk. Eee yemeğe geleceğiz diye saat 10'da varırsan karşılaşacağın manzara budur:=) Dostum döktürmüş de döktürmüş ne var ne yok. Mücver, zeytinyağlı enginar, Meksika fasulyeli salata, köfte patates, Kayseri'den getirtilen özel pastırma... Ohh bir güzel yedik, üzerine de tatlılarımızı yiyip geç saatlere kadar muhabbet ettik. Bernacığım sağolsun çocukları da unutmamış onlara da şeker hamurlu kurabiyeler yapmış, çocuklar bir kısmını orada yiyip bir kısmın da eve getirdiler sonradan yemek üzere:=)
Cumartesi sabahı arkadaşımın özenle hazırladığı kahvaltıyı yiyerek erkenden Anıtkabir'e gittik. Resimlerden, öğretmenlerinin anlattıklarından tanıdıkları Atamızı çocuklarımıza anlattık, müzede yer alan eşyalarına ve arabalarına baktık.
Sonra ver elini Ankara alışveriş merkezi Ankamal oradan da yemek yemeğe gittik. Malum çocuklu olunca biz bayanlar eve geri döndük, erkekler oyun oynamaya gidince baş başa verdik eski ama eskimeyen dostum ile uzun bir sohbete başladık. Özlemişiz...
Pazar sabahı gene mükellef bir kahvaltıdan sonra Ankara'nın yeni ve gözde yeri Çukurambar tarafına gittik. Mado'da dondurmalarımızı yiyip kahveler içildikten sonra gene düştük yollara. Ver elini Yalova...
Dostum teşekkürler her şey için biz memnun kalmak gene gelmek:=))) Ama sizleri de beklemek Yalova'ya...