Amerika Gezisi Bölüm:2 Miami

Amerika gezimiz 3 ayaktan oluşuyor. İlk ayağı Atlanta, ikincisi Miami, üçüncüsü Orlando. daha önceden burada Atlanta gezimizden bahsetmiştim. Şimdi ise Miami'den bahsetmeye geldi.
Miami, Amerika Birleşik Devletlerinin Florida eyaletinin ikinci büyük kentidir. Atlas okyanusu kıyısındadır. Turizm en gelişmiş sektördür.
Miami Star İsland, ünlülerin yanyana evlerinin olduğu bir ada. Üstteki fotoğrafta yer alan ise Electra'nın evi ve yatı.

Her gittiğimiz şehirden, hatıra olarak bir şey alırım. Miami'den ise bu şapkayı aldım.
 Birbirinden güzel bayanların servis yaptığı Hooters'i es geçmek olmazdı.
Key West'e gitmeden önce Timsah Çiftliğine gittik. Bir sürü timsah ve yılan gördük, yetmedi bir de timsah etinin tadına baktık.
 Timsah eğitmeni olan bayan, fare ölüleri ile timsahları beslerken bizleri de timsahlar hakkında bilgilendirdi. Timsahlar tam arkalarını göremezlermiş. Bir de beyinleri baş parmağınızın tırnağı kadarmış. O yüzden de eğitilemezmiş.
 Everglades Timsah Çiftliğinde Air Bot'a bindik ve timsahların yüzdüğü nehirde gezdik. Çok eğlenceli bir o kadar da heyecanlı olan gezide, timsahın biri teknemize vurunca o korkuyu bizde görmeniz lazımdı:=)
 Key West'e giderken yol üzerinde İslamorada şehrinde yer alan Lazy Days South Restaurantında yediğimiz hamburgerlerin tadını hiç unutmayacağım. Zaten bu gezi sırasında nerede hamburger yedimse hepsine bayıldım. Ya soslarından ya etinden vardı bir güzellik....
florida'ya kadar gelmişken ABD'nin en güney ucu olan Key West'i ziyaret etmesek olmazdı. Key West 6,4 km uzunluğunda 3,2 km genişliğinde bir adadır. Miami ile arasında yaklaşık 180 km ama yol git git bitmedi. Key West'e geldiğimizde akşam olmak üzereydi. Amerikanın en güney ucunu belirlemek için koydukları taşın önünde fotoğrafımızı çektik. Oraya özgü limonlu tatlısı olan Key Lime'i yedik. Oraya kadar gidip En sevdiğim yazarlardan biri olan ve Ernest Hemingway'in evini göremediğim için çok üzgünüm...
 Sahilde yer alan Bayside Marketpalace'da bir çok mağaza, restaurant ve Hard Rock Cafe bulunuyor.
 Hop On Hop Off turu ile üstü açık otobüsle iki farklı güzergahtan Miami'yi gezdik.
 Miami'nin sokaklarından görüntü....
Little Havana, Miami'de bir mahalle. Müzikleri, yemekleri ile Küba ezgilerini taşıyor.