Londra

Eşimle gezmeyi çok severiz, hem yurt içi hem yurt dışı gezilerde bulunuyoruz. Yılda en az bir kere de yurtdışına gitmeyi alışkanlık haline getirdik. Görmediğimiz ülkeleri, şehirleri gezmeyi, insanlarını tanımayı, nerelerde yaşayıp ne yediklerini görmeyi, yakından tanımayı sevmişizdir. Bu yıl yurt dışı gezilerimi yaptık. Yeni gelen yılda yurt dışı planlarımızda Londra seyahati var. Londra dünyanın en çok ziyaret edilen şehirlerinden biri ve hala biz göremedik. Thames Nehri boyunca uzanan şehirde Romalıların izleri varmış. 2000 sene önce Romalılarca kurulan bu şehir tarihi ve kültürel dokusunu hala korumaktaymış, gidince yakından göreceğiz.
Seyahatlerimizi tur ile değil, kendimiz düzenleyerek gerçekleştiriyoruz. İlk önce uçak biletimizi alıyoruz. Tabi ki öncelikle en ucuz Londra uçuşları tarıyoruz, diğer biletlerle karşılaştırıyoruz ve bizim için en uygun tarih ve fiyatlı bileti güvenle satın alıyoruz. Sonra otel rezervasyonu yapıyoruz. En son olarak da internetten gideceğimiz ülke hakkında bilgi topluyoruz. Nerelerde gezilir, ne yenir, nesi meşhurdur, ne satın alınır ne satın alınmaz, ulaşım nasıl yapılır? Yani kısaca her şey hakkında yeterli bilgiye sahip oluyoruz. Londrada en çok görmek istediğim yerler; Hyde Park, İngiliz Müzesi, Londra Kulesi, Thames Nehri, Big Ben, London Eye, Buckingham Sarayı, kırmızı otobüsler ve kırmızı telefon klübeleri, publar vs... Görmek istediğim o kadar çok yer varki bu liste saymakla bitmez. Sabırsızlanıyorum bir an önce uçak biletimizi alıp tarih şehri Londra'yı keşfetmek istiyorum.

Uçak biletlerimizi, ucakbiletiniz adlı siteden satın alıyoruz. E-grup bünyesindeki Er-Tur Turizm 1985 yılında seyahat acentası olarak hizmet vermeye başlamış ve özellikle iş dünyasına yönelik butik servis ve yüksek kaliteli hizmet anlayışı ile tanınmıştır. 30 yıllık bilgi ve deneyimini internet hayatına taşımış olan firma sayesinde seyahatlerimizi kolayca planlamayı, bütçemize en uygun seçenekleri bir arada görerek değerlendirmemizi ve güvenle satın almamızı sağlamıştır. Web sitesinde, binlerce havayolunu aynı anda karşılaştırmayı, ucuz uçak bileti fırsatlarını takip etmeyi ve 7/24 hizmet anlayışını ücretsiz sunan firma benim için bir numara! Üstelik sürpriz fiyat artışları da yok! Yani ucuzdan pahalıya listelenen arama sonuçlarındaki uçak bileti fiyatları ile ödeme ekranı arasında fark göremezsiniz. Evet şimdi dilediğiniz yere uçmak daha kolay!